TV kanal "Rusija" prikazat će detektivsku seriju sa Darya Frost "Zločin"

Anonim
TV kanal

Od 22. marta u 21:20 na TV kanalu "Rusija" započinje nova sezona uzbudljive detektivske serije "zločin". Glavni likovi su istražitelji Moskvin (Daria Moroz) i čistilica (Pavel Priluchny) - otkrivaju novi sofisticirani zločin, koji čine cijeli grad u strahu. Maria Mironova, Vitaly Kishchenko i Art Tkachenko, pridružit će se zvjezdanom glumcu filma u novoj sezoni.

Mreža ribolovne komore zajedno sa ulovma izlazi iz vode tijelo mladića Anatoliy Ilyine. Istovremeno, kćerka velikog lokalnog biznismena nestane sa kriminalnim prošlošću Vitalija Nemčenko (Vitaly Kishchenko) i njegova supruga Svetlana (Maria Mironova). Aleksandar Moskvina (Daria Moroz) smatra da je nestanak OLI i ubistva Ilyina direktno povezani i počinje da rade verzije. Protiv pozadine nestanka djevojke, porodične tajne mnogih građana izlaze, protivljenje kriminalističkim vlastima Karpov (Cyril Polihin) i Fernaliyev (Art Tkachenko) odvijaju se. Postaje težak, a Moskvin razumije da joj treba pomoć Andrei Chistyakova (Pavel Priluchny). Ali ne tako davno, mačka je zazvonila između dva istražitelja, a sada su u svađe ...

Pavel Priluchny: "Mislim da je publika koja se zaljubljuje u prvu sezonu za atmosferu i neočekivane zaokrete parcele neće biti razočarani. U drugoj sezoni zagonetke će biti još više, a bit će nešto učiniti! ".

Istražitelj Moskvina - pravi profesionalac. Ona nastoji otkriti zločin po svakom trošku, žrtvujući čak i lični život. Daria Moroz: "Veoma mi je drago što je Sasha Moskvin opet sa mnom, ovo je dio mene, tretiram je s velikom ljubavlju. Ovo je važna uloga za mene, vrlo komplikovanu, i jedan od onih koji verovatno ostaju u znak sjećanja na umjetniku već duže vrijeme. Takva uloga koja uzrokuje da "Chute" radi, nekim složenim unutrašnjim prelazima. Ona se iznutra ljulja. "

Pavel Priluchny: "Uprkos činjenici da moje čišćenje postoji kao da je na inerciji, ponekad se čini da ga nije briga za sve, on još uvijek traži pravdu i on se sviđa svoj rad. Sve je u svojoj koži doživio, zna of u životu, razumije kako kriminalci misle, jer sam zakon kriman. Druga sezona je prijelazni period Chistyakovog, napušta strane i želi smiren život, a ne da se miješaju u bilo koga. Lako se mogao pretvoriti u kancelarijski službenik, ali njegova želja da pronađe rander i unutrašnji njuh nikada mu ne bi dozvolio da samo sjedi na jednom mjestu. "

Maryronova heroina - Svetlana Nemchenko, majka nestale djevojke Olga. Odbija da vjeruje da je njena kćer umrla i u nestanku vitalisa vitalisa bivšeg supruga: "Moja heroina je uspješna, hladna i usamljena žena koja se u drugoj osobi pobegne u drugoj osobi. Ovo je vrlo zanimljiva detektivska priča sa apsolutno različitim znakovima i događajima u kojima se ljudi ređu, mijenjaju se. Stvarno bih volio gledaoca da vidim priču o uspješnim, samopouzdanim ljudima koji imaju zemlju ispod nogu u jednom trenutku i događaj ih čini mnogo stvarima. "

Važan učesnik filma - Kalinjingrad je grad u kojem su snimani dva dijela "kriminala". Kalinjingrad je vrlo precizno pala u atmosferu istorije: sumorno-siva entourage u stilu moderne noura. To je upravo slučaj kada pejzaži i interijeri postanu glavni akteri povijesti, kao i heroji. Pavel Prilum: "Držali smo nas u određenoj strogoj. Ovdje je nemoguće ukloniti sapunu, ali moguće je ispričati priču o kompleksu, zbunjujući, s puno neočekivanih i odgađanja pluralnih parcela. "

Čitaj više